wtorek, 14 lutego 2012

Selena Gomez

Witajcie kochani :*
No więc ja tak samo jak Klaudia uwielbiam 'Pamiętniki Wampirów'. Ale dzisiaj troszkę zmienimy temat i nie będzie o inspiracjach, lecz o piosenkarce / aktorce którą razem z Klaudią uwielbiamy :) Jest to Selena Gomez. Uwielbiam jej piosenki a zwłaszcza niektóre. ;] Podziwiam ją i ogólnie jest zarąbista :D Uwielbiam jej styl, to jak się ubiera i wgl. Ma też świetne fryzury. Hmmm no to już Was nie zanudzam. :) Troszkę jej zdjęć i kilka piosenek które mi się podobają. 
Do zobaczenia. :* Papatki :*













Teraz kilka piosenek które mi wpadły w ucho ;)


Hit the lights 


Love You Like A Love Song


Who Says 


A Year Without Rain




Te 4 są chyba najlepsze :) Mi się one najbardziej podobają.




A wy lubicie Selenę .? 
Podobaja sie wam jej piosenki .? 










Bye ;** 



NAJLEPSZEGO Z OKAZJI WALENTYNEK <33 



10 komentarzy:

  1. Selena jest całkiem fajna, ale ja wolę inną muzykę.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak <3 trafiłaś z tematem ^^
    Ona jest taka śliczna <33

    :*** :*

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się jej piosenka Love You Like A Love Song:)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię niektóre jej piosenki ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję.:) Żeby zrobić te ostatnie zdjęcie musiałam wdrapać się na drzewo.;P XD
    Dziewczyny macie świetny nagłówek.:) Niezwykle pozytywny.:)
    To musi być fajne prowadzić bloga z przyjaciółką.^^
    I jeszcze jedno mogę powiedzieć na temat Seleny.;) Często ma fajne stroje.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ona jest piękna, nie tylko piękna ale i uzdolniona ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. a tak poza tym, to super blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, Asia ma drugiego bloga ;) no proszę, nie wiedziałam :) a Selena jest bardzo ladna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Sel ;> A moją ulublioną piosenką jest Who Says, potem A year without rain ;D

    OdpowiedzUsuń