piątek, 10 lutego 2012

Coś o nas...

Hej wszystkim :) Założyłyśmy tego bloga razem z przyjaciółką. Ja jestem Asia i mam no prawie 16 lat :) Drugą pisarką jest Klaudia która będzie za niedługo obchodzić 18 lat ^^ Hehe starucha z niej już jest. ^^ No więc interesujemy się fotografią, muzyką i same nie wiemy czym iż jesteśmy mocno zakręcone :) No więc tym tamtym i jeszcze tamtym ^^ Uwielbiamy chodzić w szpilkach. A zwłaszcza Klaudia <3 Chociaż ja też :) Słuchamy różnej muzyki... Lubimy słuchać Seleny Gomez, Rihanny, Demi Lovato, Taylor Swift, Beyonce, Kelly Clarkson, Inna, Honoratę Skarbek ' Honey ', Michael Telo, Pitbulla no i jeszcze paru różnych, oraz siebie nawzajem. :) W miarę możliwości będziemy również jak i pisać, wstawiać różne filmiki. Będziemy tutaj pisać o wszystkim, nagrywać różne filmiki z naszego życia codziennego i nie tylko.
To na tyle w pierwszym poście, następny pojawi się w najbliższym czasie. :) 



Całuski :*
Asia i Klaudia <3 











Ja ta z lewej a Klaudia w loczkach <3



Pewnie niektórzy mogą nas kojarzyć, iż prowadzimy własne blogi o swoim życiu codziennym i nie tylko. :)














16 komentarzy:

  1. Świetny blog! :d
    Serdecznie zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale dziewczyny!! kibicuje wam i zapraszam do mnie do obserwowania!!!:)

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia we wspólnym blogowaniu :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śiwetny blog, zapewne będę tu wpadać;)
    Genialne zdjęcia;*
    Obserwuję:D

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w prowadzeniu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje posty są zawsze takie długie ;)
    przyjacielskie blogi to wspaniała sprawa :))
    powodzenia w blogspotowym świecie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteście prześliczne :)
    moze bedziemy obserwować?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. witajcie, i powodzenia.;) ;*

    OdpowiedzUsuń