wtorek, 21 lutego 2012

Mulina

Hej :*
Tutaj Asia <3 






No więc dzisiaj będzie o mulinie, a tak jaśniej to o bransoletkach. Bardzo mi się one podobają. Klaudia je potrafi robić, i czekam aż mi zrobi :) Jedną z moim imieniem a inne ze wzrokiem :) 
Kiedyś też potrafiłam je robić, ale zapomniałam już jak :) Pamiętam jaka była moda na te bransoletki ;] Wszyscy je nosili i wgl <3
Mi się one podobają, a Wam .? :) 



Nie zanudzam już Was, bo zbytnio nie ma co pisać :) 
Hmm no może jedna wiadomość :D 
Za 33 dni Klaudia będzie staruszką <33 Ajjj 18stka nasz czeka :) 



Całuski :*


Filmik jak je zrobić :)











Jeju też tyle chcę ich mieć ! :D












3 komentarze:

  1. manie jarają tylko cieniutkie z 2 kolorów ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są!
    Sama chciałabym taką mieć, ale niestety żadna z moich znajomych nie umie takich robić:(

    OdpowiedzUsuń