poniedziałek, 13 lutego 2012

Inspiracje makijażem

Witam :) z tej strony Klaudia :) W końcu mogę coś dla Was napisać :) Otóż na początek mam do Was kilka pytań i takie małe uzupełnienie odnośnie notki "O nas".
A mianowicie zapomniałam powiedzieć Asi by napisała też, że uwielbiam serial "Pamiętniki wampirów" :D według mnie jest on świetny, akcja jest nieprzewidywalna :) i tu pojawiają się moje pierwsze pytanie ^^

Co Wy sądzicie na temat tego serialu? Podoba Wam się czy nie? 
Osobiście jestem pod wielkim wrażeniem i jeśli ktoś z Was go nie widział to na prawdę bardzo polecam ;) <3 Przeczytałam też książki aczkolwiek serial jest o wiele lepszy moim zdaniem :)

No i następne pytanie:
Co sądzicie o takich notkach z przeróżnymi inspiracjami? Ma ich być więcej?
I ostatnie pytanie :)
Chcieli byście notki ze zdjęciami naszych outfitów ?
Wybaczcie, że tak Was zamęczam ale Wasze zdanie jest dla nas bardzo ważne :) <33














bay <33

Zapraszam również na mojego bloga --> http://theallmydreams.blogspot.com/ :*

1 komentarz: